Oprava axiální ložisko motoru
Použití ložisek motoru náprav
Motor - axiální ložiska ( MOS vložky ) jsou dynamicky namáhané třecí jednotky, jeden ze základních jednotek a elektrických lokomotiv. Jsou do značné míry závisí na tom, provozní spolehlivosti, obrat, množství údržbu, opravy všech kolový blok motoru a bezpečnosti silničního provozu obecně, Princip motoru a axiální ložiska na základě skutečnosti, že v počáteční fázi je suchá tuhá a míchá bronz tření párů ocelových kol lokomotivy.
Motor - axiální ložisko
Motor-axiální ložiska jsou dynamicky namáhaných třecí uzly, z nichž závisí do značné míry bezpečnost silničního provozu, provozní spolehlivost, hlasitost údržba a opravy obrat všech kol motorového bloku (KMB). Suspendační trakční motory pohybového systému axiální zavěšení trakčního motoru. Nákladní a posunovací lokomotivy použita suspenze (204 obr. ), Ve kterém je motor 1 je na jednom konci pomocí motoru a axiální ložisko 9 je uložen na dvojkolí osy 4 a druhý přes pružinové sady (obrázek 205). - na rámu otočného podvozku. Přenos momentu dvojice trakčních kol se provádí ozubeného kola se skládá z ozubeného kola 2, jsou tlačeny na nápravě dvojkolí, pastorek 3 na konzole hřídelem motoru a převodovky pouzdra 8 jsou zajištěny šrouby ke skříni motoru.
9.3.1.5. Ložiskové štíty, kryty, kroužky a skříně motoru, axiální ložiska
ložisko štíty a kryty (čepice ) motoru axiální Ložiska jsou kontrolovány po čištění a kontrolovat jejich provozuschopnosti. nick a šikanovat těsnění a stravování povrch hladký. ložisko štíty s radiálních průchozích trhliny nebo praskliny, které vedou k odlupování labyrintu svorky, stejně jako štíty s trhliny, které zaujímají více než 20% část vyměnit. Regulovat podle velikosti a tvoří součásti labyrintová těsnění (Kryty, štíty, O-kroužky ).
Komentáře
Okomentovat